С добавлением в наш модельный ряд новинки COBALT, возникло очень много споров среди автолюбителей. А с озвучиванием цены, многих стал интересовать вопрос – а стоит ли она своих денег вообще?

Для этого были взяты автомобили Chevrolet lacetti и Chevrolet cobalt. Обе модели фулл позиций с максимальными наворотами которые только предусмотрел завод изготовитель! Фотоподборка будет состоять из фотографий деталей и частей существующих на обоих автомобилях. Но как говорится – на вкус и цвет товарища нет! И выбирать, что купить всё равно Вам. Так что последнее слово останется за потребителем. Ну что – поехали!

Начнём с ключей зажигания. У Ласетти они простенькие, что и понятно, разработка 2001 года, тут конечно Кобальт выигрывает, ключи у него с продольными зубцами, которые тяжело будет подделать, плюс конечно дистанционный пульт…

Продолжим о самом главном в автомобиле – это материал из которого штампуются кузовные части. Толщина листа у них примерно одинаковая, вот только Кобальт на 95% состоит из оцинкованной стали (что предотвращает кузов от гниения и ржавчины), а Ласетти только на 65% (что в принципе тоже весьма неплохо). Плюс у Кобальта ещё в одном, на днище автомобиля и карнизы, наносится (антикорозийное покрытие), применяемое на глобальных моделях. Такое покрытие есть на спарке, что тоже способствует долговечности кузова! Убедится в этом легко, проведя рукой по карнизу автомобиля, вы почувствуете лёгкую шероховатость кузова – это оно и есть (на Ласетти к сожалению такого покрытия нет, что в принципе не так уж и важно с нашим климатом) да и дорожный просвет у Кобальта повыше, что немаловажно при состоянии дорог в нашей республике.

Если оба автомобиля поставить рядом, то можно хорошо увидеть разницу в габаритах. Кобальт выглядит значительно массивнее, выше и шире, что не очень заметно изнутри салона. Моё личное мнение – Ласетти попросторнее будет, но только благодаря своему неуютному салону и сиденьям которые выполнены в консервативном стиле 90-х годов. Сиденья Кобальта наоборот, как будто обволакивают вас, подстраиваясь под ортопедические особенности вашего тела, чем иногда вызывают ощущение тесноты в салоне, но повторюсь это только на первый взгляд…

Салон Кобальта, тоже выполнен из высококачественных и экологически чистых материалов, хотя на первый взгляд складывается ощущение дешевой пластмассы. Но спешу успокоить будущих обладателей, это только до прикосновения к деталям. Не смотря на большую разницу в возрасте, на мой взгляд, в интерьере Ласетти тоже использованы материаллы приятные на ощупь, пусть и не самые экологические чистые (зато по сей день радует глаз отделка под дерево).

Ещё одна современная черта у Кобальта – это электронно-цифровое табло в стиле Спарка. Очень мягкий и удобный отропедический руль, что позволяет рукам не скользить по рулю обхватывая в местах специально предназначеного для большого пальца.

Современная и удобная 6-ступенчатая коробка автомат Кобальта говорит всё сама за себя, против 4-ступенчатой у Ласетти.

Интерьер дверей у обоих моделей хороши, разве что в Кобальте предусмотрено место для баклажки (плюс подъём автоматических стёкол быстрее, ну это и понятно (разработка 2012 года). Шумоизоляция дверей у Кобальта тоже в разы серьёзнее, сидя в салоне салона ощущение, будто сидишь под водой! (кстати акустическая система в автомобиле кобальт тоже приятнее уху).

Не может не радовать и такая мелочь, как ручка-держатель для пассажиров. На всех ручках предусмотренна вешалка (чего к сожалению нет на Ласетти и что по моему мнению не самая важная вешь в автомобиле) мелочь но приятно!

Зеркала заднего обзора и плафон практически ни чем не отличаются, в пользу Ласетти здесь играет люк на крыше.

Бардачки тоже практически ничем не отличаются, оба имеют подсветку и достаточную вместительность.

Сиденья обоих автомобилей имеют регулировку и подстройку под водителя, но на Кобальте сидеть приятнее и мягче!

Управление боковыми зеркалами абсолютно ничем не отличается.

Ну чтож интерьер осмотрели, перейдём к экстерьеру. Что на Кобальте что на Ласетти диски алюминевые, 15 дюймовые, здесь лишь дело во вкусе, а вот подвеска у Кобальта помягче чем у Ласетти да и ходовая часть значительно мощнее.

Боковой поворотный индикатор кристало-образной формы и вида значительно отличает автомобиль Кобальт от Ласетти (тут конечно Кобальт определённо выигрывает, да и фары и задние и передние говорят о том что автомобиль отобрал для себя всё самое современное в технике касающихся габаритных огней). Определённо Кобальт здесь выигрывает, и по форме и по дизайну.

Но самый главнюй плюс Кобальта – это, конечно-же его качество сборки. Нет зазоров под фарами и капотом как у Ласетти (с бампером тоже нет никаких проблем), но дадолго ли? Пока качество сборки по шкале GMS у Кобальта занимает 9 баллов против 7 у Ласетти.

У боковых зеркал заднего вида, практически нет никаких отличий. Только форма, у Кобальта гранённая, а у Ласетти закруглённая.

Ручки дверей у Кобальта скорее классические, чем современные, да и у Ласетти они, а-ля Волга-21. Ни у Кобальта ни у Ласетти ручки, лично меня не устраивают. Вот если бы можно было бы поставить ручки от Эпики, было бы здорово!

Крышка от бензобака у Кобальта открывается вручную (за такие деньги можно было бы и автоматику поставить), зато горлышко закрывается на ключ и при падении её спасёт пластиковая верёвочка. У Ласетти крышка от бензобака пластмасовая в отличии от крышки кобальта, но зато открывать её можно не выходя из салона.

Задние стоп-фонари скажем так, на любителя, хотя лично мне по душе “Кобальтовский” с чёрной окантовкой.

Заднее стекло Кобальта, так же как и переднее лобовое, в отличии от стёкол Ласетти, крепятся по современной технологии, на специальный герметический состав, который препятствует поподанию воды в салон (у ласетти используется другая технология крепления с помошью не очень эстетичных резинок, что тоже весьма неплохо, но не так надёжно…)

Багажное отделение – это вообще самый актуальный вопрос для нашей страны. Тут спокойно уместиться ГБО и ещё останется место, для пары мешков картошки. (это огромнейший плюс). У Ласетти багажное отделение тоже не маленькое, но меньше чем у Кобальта.

Двигатель Кобальта – DOHC 1.5L , 108 лошадок, против Ласетти – DOHC 1.6L, 120 лошадок. Оба двигателя местного производства и отвечают стандартам ЕВРО-5, но зато какая разница в расходе топлива 6-7 литров на 100км. у Кобальта против 10-12 у Ласетти. Тем более с нашей ситуацией на заправках, преимущество будет у Кобальта, но это лично моё мнение.

Источник: Bibi.uz

329 комментарии
    1. Сравнение этих двух машин само по себе ошибка, Lasetti выше классом чем Cobalt. Раз до этого дошло, Lasetti превосходит во всём – динамики, комфорте, пристиже, надёжности и т.д. Разве что, соглашусь с мнением многих, отстаёт в экономичности.

    1. Сравнение этих двух машин само по себе ошибка, Lasetti выше классом чем Cobalt. Раз до этого дошло, Lasetti превосходит во всём – динамики, комфорте, пристиже, надёжности и т.д. Разве что, соглашусь с мнением многих, отстаёт в экономичности.

  1. Bu yerda ma’lumotlar yozilgan, lekin Cobaltni sevgan inson tomonidan. Bizdan chiqadigan Lacetti avtomobillari 1.8 l dvigatel bilan jixozlanadi. Ma’lumot tayyorlaganda e’tibor berish kerak va haqiqiy manzilidan olish kerak. Bu ma’lumotni mashina kapotini ochib ko’rmagan odam yozganga o’xshaydi. Cobaltni ot kuchi 105 ta, Lacettiniki esa 141 ta. Ot bilan tuyani yemishida farq bo’ladi. Ikkinchidan 6-7 l benzinga matiz yuradi. Buni ekspluatatsiya qilinganda bilinadi. Lacettining benzin sarfini real holatda yozgansizu lekin Cobaltnikini noaniq olgansiz. Solishtirganingiz u sizning fikringiz, lekin minib ko’rsangiz keyin aytasiz. Cobaltni eng yaxshi tomonlariga solishtirmasdan umumiy holda solishtirish kerak. Siz unday qilib bitta mashinani maqtab chiqmang. Bu sizga emas ekan. Bizda ishlab chiqariladigan barcha mashinalarning hammasi maqtovga loyiq

      1. Bizda Lacetti avtomobillarining hammasi 1.8 l dvigatel bilan jixozlanadi. 1.6 l dvigatelli Lacettilarning asosiy qismi Janubiy koreya hissasiga to’g’ri keladi. Siz Lacetti dvigateli tepasida ko’rgan “16” bu klapanlar soni 16 taligini bildiruvchi yozuv. Lacettini dvigateli 1,8 litr hajmli gas taqsimlash vali (GTM) 16 klapandan iborat bo’lgan DOHC turi hisoblanadi.

      2. аник lacetti характеристикаси унга мас сизга йук экан, маниям мошиним lacetti лекин 1,6 лик 3 пазтция автомат каробка. 1,8 лик автомат хозир чикармаяпти чунки у жуда куп ейди 17 литр 100 км. га а бу 1.6 лик 13-14 литр еяпти тугри lacetti класи баландрок туради cobalt га нисбатан лекин манга йоккан тамони cobalt ни шуки жуда мягкий юради 9 -10 литр расход килади 100 км. га буям автомати, механикаси 8 литр.

    1. 105 та от кучи 1 чи позицияда. 3 чи позицияда 134 та. так что бу ерда тугри ёзилган. 10 та расход киладиган 145 та от кучили машина нима кере шахар ичига? гонкага чикмедику. кобальт хар томонлама яхши.

      1. Cobaltga bir hil, 1.5 l hajmli dvigatel o’rnatiladi. 1 ta farqi mehanik transmissiya 5 pog’onali, avtomat uzatish qutisi esa 6 pog’onali. Ot kuchi esa bir hil 105 ta.

  2. Bu yerda ma’lumotlar yozilgan, lekin Cobaltni sevgan inson tomonidan. Bizdan chiqadigan Lacetti avtomobillari 1.8 l dvigatel bilan jixozlanadi. Ma’lumot tayyorlaganda e’tibor berish kerak va haqiqiy manzilidan olish kerak. Bu ma’lumotni mashina kapotini ochib ko’rmagan odam yozganga o’xshaydi. Cobaltni ot kuchi 105 ta, Lacettiniki esa 141 ta. Ot bilan tuyani yemishida farq bo’ladi. Ikkinchidan 6-7 l benzinga matiz yuradi. Buni ekspluatatsiya qilinganda bilinadi. Lacettining benzin sarfini real holatda yozgansizu lekin Cobaltnikini noaniq olgansiz. Solishtirganingiz u sizning fikringiz, lekin minib ko’rsangiz keyin aytasiz. Cobaltni eng yaxshi tomonlariga solishtirmasdan umumiy holda solishtirish kerak. Siz unday qilib bitta mashinani maqtab chiqmang. Bu sizga emas ekan. Bizda ishlab chiqariladigan barcha mashinalarning hammasi maqtovga loyiq

      1. Bizda Lacetti avtomobillarining hammasi 1.8 l dvigatel bilan jixozlanadi. 1.6 l dvigatelli Lacettilarning asosiy qismi Janubiy koreya hissasiga to’g’ri keladi. Siz Lacetti dvigateli tepasida ko’rgan “16” bu klapanlar soni 16 taligini bildiruvchi yozuv. Lacettini dvigateli 1,8 litr hajmli gas taqsimlash vali (GTM) 16 klapandan iborat bo’lgan DOHC turi hisoblanadi.

      2. аник lacetti характеристикаси унга мас сизга йук экан, маниям мошиним lacetti лекин 1,6 лик 3 пазтция автомат каробка. 1,8 лик автомат хозир чикармаяпти чунки у жуда куп ейди 17 литр 100 км. га а бу 1.6 лик 13-14 литр еяпти тугри lacetti класи баландрок туради cobalt га нисбатан лекин манга йоккан тамони cobalt ни шуки жуда мягкий юради 9 -10 литр расход килади 100 км. га буям автомати, механикаси 8 литр.

    1. 105 та от кучи 1 чи позицияда. 3 чи позицияда 134 та. так что бу ерда тугри ёзилган. 10 та расход киладиган 145 та от кучили машина нима кере шахар ичига? гонкага чикмедику. кобальт хар томонлама яхши.

      1. Cobaltga bir hil, 1.5 l hajmli dvigatel o’rnatiladi. 1 ta farqi mehanik transmissiya 5 pog’onali, avtomat uzatish qutisi esa 6 pog’onali. Ot kuchi esa bir hil 105 ta.

  3. Mne avvaliga bu ma`lumotlarni mutahassis fikri deb o`qishni boshladim, bir oz mutolaa qilganimdan keyin fikrim butunlay o`zgardi, ko`rinib turibdiki, bu faqat cobalt reklamasi holos, bizda daewoo avtomobillarni reklama qilinmasa ham sotilaveradi, bu muallifga tavsiyam, o`zimning fikrim quyidagicha: lacetti men uchun epika hatto captivadan ham boshqaruvga qulay, kam harj, hatto chaqqon ham, nega deysizmi, bularning hammasini haydaganman, bugungi kunda mersedes avtomobilim bor, ammo daewoo avtomobillaridan tanlang deyilganda, birinchi bo`lib lacettini tanlagan bo`lardim, keyingi o`rinlarga captiva, spark, cobaltni esa vaqt ko`rsatadi, sizning yoki bizning fikrimiz emas!!!

  4. Mne avvaliga bu ma`lumotlarni mutahassis fikri deb o`qishni boshladim, bir oz mutolaa qilganimdan keyin fikrim butunlay o`zgardi, ko`rinib turibdiki, bu faqat cobalt reklamasi holos, bizda daewoo avtomobillarni reklama qilinmasa ham sotilaveradi, bu muallifga tavsiyam, o`zimning fikrim quyidagicha: lacetti men uchun epika hatto captivadan ham boshqaruvga qulay, kam harj, hatto chaqqon ham, nega deysizmi, bularning hammasini haydaganman, bugungi kunda mersedes avtomobilim bor, ammo daewoo avtomobillaridan tanlang deyilganda, birinchi bo`lib lacettini tanlagan bo`lardim, keyingi o`rinlarga captiva, spark, cobaltni esa vaqt ko`rsatadi, sizning yoki bizning fikrimiz emas!!!

  5. Умиджон, сизнинг маълумотингиз учун Ласетти хозир 1,6 объем двигатель билан чикяптию Салохиддин агар ростан шу автомобилларни хайдаганизда 2-чи уринга Каптивани куймас эдингиз, чунки Каптива Чевролетларнинг ичида энг неудачный автомобиль: биринчидан – 100кмга 18 литр расход бензин, бу заправкадан заправкагача диган гап, даже 2,4 объем двигатель буганда хам 14 литр бу куп. Прадо шундо гавдасига хам 14 литр расход бензин ейди, иккинчидан – жесткий, чукурларни сезади, учинчидан – салонни ичи г’ичирлайди. Агар хакикатдан хам шу автомобилларни хайдаганизда иккинчи уринда Эпикани куйган булар эдингиз.

    1. Shohrux aka, hozirda bizdan chiqayotgan Lacetti avtomobillarining barchasi 1.8 l dvigatel bilan ishlab chiqariladi. Tepasida yozilgan 16v bu klapanlar soni. Lekin bu bilan Lacetti zo’r demadim. Faqat Cobalt bilan Lacettini solishtirib ko’rishgani uchun o’z fikrimni bildirdim. Benzin sarfiga kelsak, qimmat mashina mingan inson benzin sarfini xisoblamaydi, chunki u buni bilgan holda sotib oladi. Bu meni fikrim, yana aytib o’taman BIZDA ISHLAB CHIQARILADIGAN BARCHA MASHINALAR O’Z YO’NALISHI BO’YICHA MAQTOVGA LOYIQ. Fikrim bilan o’rtoqlashganingiz uchun sizga raxmat!

      1. Umidjon aka yana bir bor yataman, hozirda bizdan chiqayotgan Lacetti avtomobillarining barchasi 1.8 l dvigatel bilan ishlab chiqarilMAYdi. Xoxlagan avtosalondan surushtirib ko’ring, 3-poz A/T 1.6 l.

  6. Умиджон, сизнинг маълумотингиз учун Ласетти хозир 1,6 объем двигатель билан чикяптию Салохиддин агар ростан шу автомобилларни хайдаганизда 2-чи уринга Каптивани куймас эдингиз, чунки Каптива Чевролетларнинг ичида энг неудачный автомобиль: биринчидан – 100кмга 18 литр расход бензин, бу заправкадан заправкагача диган гап, даже 2,4 объем двигатель буганда хам 14 литр бу куп. Прадо шундо гавдасига хам 14 литр расход бензин ейди, иккинчидан – жесткий, чукурларни сезади, учинчидан – салонни ичи г’ичирлайди. Агар хакикатдан хам шу автомобилларни хайдаганизда иккинчи уринда Эпикани куйган булар эдингиз.

    1. Shohrux aka, hozirda bizdan chiqayotgan Lacetti avtomobillarining barchasi 1.8 l dvigatel bilan ishlab chiqariladi. Tepasida yozilgan 16v bu klapanlar soni. Lekin bu bilan Lacetti zo’r demadim. Faqat Cobalt bilan Lacettini solishtirib ko’rishgani uchun o’z fikrimni bildirdim. Benzin sarfiga kelsak, qimmat mashina mingan inson benzin sarfini xisoblamaydi, chunki u buni bilgan holda sotib oladi. Bu meni fikrim, yana aytib o’taman BIZDA ISHLAB CHIQARILADIGAN BARCHA MASHINALAR O’Z YO’NALISHI BO’YICHA MAQTOVGA LOYIQ. Fikrim bilan o’rtoqlashganingiz uchun sizga raxmat!

      1. Umidjon aka yana bir bor yataman, hozirda bizdan chiqayotgan Lacetti avtomobillarining barchasi 1.8 l dvigatel bilan ishlab chiqarilMAYdi. Xoxlagan avtosalondan surushtirib ko’ring, 3-poz A/T 1.6 l.

  7. Lacetti baribir zo’r. Dizayin Pininfarina atel’esidan Italiya. Ma’lumot uchun: PININFARINA aynan Ferrari va Mazeratti lar uchun kuzov yaratadi. Manimcha Kobaltga karaganda eski mashina bo’lsayam har taraflama chiroyli va kuchli!!!!!!! Lacetti CDX 1.8 16V 122 Hp best of the best!!!!!!!!!.

  8. Lacetti baribir zo’r. Dizayin Pininfarina atel’esidan Italiya. Ma’lumot uchun: PININFARINA aynan Ferrari va Mazeratti lar uchun kuzov yaratadi. Manimcha Kobaltga karaganda eski mashina bo’lsayam har taraflama chiroyli va kuchli!!!!!!! Lacetti CDX 1.8 16V 122 Hp best of the best!!!!!!!!!.

  9. Umuman olganda, Cobalt GMning Beaziliyadagi bo’linmasi tomonidan byudjetniy avomobil sifatida loyihalashirilgan. Ya’ni bu avomobil asosan Hindiston, Braziliya, Kuba kabi turmush darajasi pastroq davlatlar uchun yaratilgan. Lacetti esa “C” klassdagi elitniy sedan. Tak chto ularni bir-biriga solishtirishni o’zi be’manilik.

    1. Гап йуг, бу гапга! Асбоб билан бармокни солиштирманглар.
      Ласетти бу ЛАСЕТТИ. А КОБАЛТ бу кобалт!
      Ласетти серёзний машина уртоглар.

  10. Umuman olganda, Cobalt GMning Beaziliyadagi bo’linmasi tomonidan byudjetniy avomobil sifatida loyihalashirilgan. Ya’ni bu avomobil asosan Hindiston, Braziliya, Kuba kabi turmush darajasi pastroq davlatlar uchun yaratilgan. Lacetti esa “C” klassdagi elitniy sedan. Tak chto ularni bir-biriga solishtirishni o’zi be’manilik.

    1. Гап йуг, бу гапга! Асбоб билан бармокни солиштирманглар.
      Ласетти бу ЛАСЕТТИ. А КОБАЛТ бу кобалт!
      Ласетти серёзний машина уртоглар.

  11. Lacetti ham byudzhetniy moshina safiga kiradi. Bu degani uni narxi 20 000 usd dan arzon degani. Klass C degani uni razmerlari shu klassga to’gri keladi, sifat belgisi emas.

  12. Lacetti ham byudzhetniy moshina safiga kiradi. Bu degani uni narxi 20 000 usd dan arzon degani. Klass C degani uni razmerlari shu klassga to’gri keladi, sifat belgisi emas.

  13. bu solishtirishlani cobaltni sevgan odam yozgan, boshqa hich narsamas. bu digani cobalt vashe zo`r, lacetti yer diganimasu. agar hozir yana bitta yengi mashina chiqsa, cobaltni yomonlab uni maqtagan bo`lardi…

  14. bu solishtirishlani cobaltni sevgan odam yozgan, boshqa hich narsamas. bu digani cobalt vashe zo`r, lacetti yer diganimasu. agar hozir yana bitta yengi mashina chiqsa, cobaltni yomonlab uni maqtagan bo`lardi…

  15. Господа у меня LACETTI III-позиция матор 1,8л. Бензин пишете все расход не обижайтесь как будто вы все ездите на бинзине, к вашему сведенье к 2015году все машины 90% должны будут перети на газ. Вы лучше напишите на сколько км хватит одна заправка 100л балона на метане и пропане. Я думал и решил что я обнавлю машину апять на ЛАСЕТТИ 3 позиция, кстати новая версия модернизированного ласетти это Га…… просто поменяли бампер и фару каторое Га…… родная фара более агресивная дерская и красивая а новая фара хлюпик и двигатель 1,6 амартизатор, лучше они поменяли интерер электронику и установили бортовой компьютер с разными пренбамбасами. Ато испортили красивый вид Ласетти. к стати пиша для размышления инженерам нашего завода каторые за дорма получают бабки нашего государства.

  16. Господа у меня LACETTI III-позиция матор 1,8л. Бензин пишете все расход не обижайтесь как будто вы все ездите на бинзине, к вашему сведенье к 2015году все машины 90% должны будут перети на газ. Вы лучше напишите на сколько км хватит одна заправка 100л балона на метане и пропане. Я думал и решил что я обнавлю машину апять на ЛАСЕТТИ 3 позиция, кстати новая версия модернизированного ласетти это Га…… просто поменяли бампер и фару каторое Га…… родная фара более агресивная дерская и красивая а новая фара хлюпик и двигатель 1,6 амартизатор, лучше они поменяли интерер электронику и установили бортовой компьютер с разными пренбамбасами. Ато испортили красивый вид Ласетти. к стати пиша для размышления инженерам нашего завода каторые за дорма получают бабки нашего государства.

  17. Cobalt yangi mowina shunga odamla urganmagan, vaqti soat bilan kunikadi, eslaseyla 1996 yilda daewoo ishga tushganida hamma jiguli, moskvichni maxtardi.Cobalt yaxshi mowina, lacettidan yaxshi desa buladi, lacetti eski model, jostkiy undan nexia yumshoqroq, rasxod katta.2-3 yil utsin keyin ikalasini soliwtirsa buladi. bir vaqtla sparkni ham yoon deyishgandi, endi esa hamma maqatedi.

  18. Cobalt yangi mowina shunga odamla urganmagan, vaqti soat bilan kunikadi, eslaseyla 1996 yilda daewoo ishga tushganida hamma jiguli, moskvichni maxtardi.Cobalt yaxshi mowina, lacettidan yaxshi desa buladi, lacetti eski model, jostkiy undan nexia yumshoqroq, rasxod katta.2-3 yil utsin keyin ikalasini soliwtirsa buladi. bir vaqtla sparkni ham yoon deyishgandi, endi esa hamma maqatedi.

  19. manda hozir Kobolt bor undan oldin Lacceti bor edi. Aytish joiz busa manga Kobolt juda yoqti, nega: chunki 16Lexus disklarda ham lacceti 15litiy diskida ancha yahshi va yumshoq va ichkarisiga tashqaridan ovoz kirmaydi shumka yahshi. Hozirgi bizni zamonga togri keladi , buni ikkala moshinani haydash kerak va atroflicha solishtirish bilan aniqlanadi. Manga aniq ayta olaman Cobalt ancha yahshi, bu mani shahsiy fikrim

  20. manda hozir Kobolt bor undan oldin Lacceti bor edi. Aytish joiz busa manga Kobolt juda yoqti, nega: chunki 16Lexus disklarda ham lacceti 15litiy diskida ancha yahshi va yumshoq va ichkarisiga tashqaridan ovoz kirmaydi shumka yahshi. Hozirgi bizni zamonga togri keladi , buni ikkala moshinani haydash kerak va atroflicha solishtirish bilan aniqlanadi. Manga aniq ayta olaman Cobalt ancha yahshi, bu mani shahsiy fikrim

  21. BeKzot Новая схема продаж автомобилей отечественного производства. С начала сентября 2013 года автомобили отечественного производства будут реализоваться за государственную валюту Узбекистана. В связи с принятым законом о валютных операциях.
    Бай2010 ответил BeKzot Схема не сложная,валюту собрали,5000 сум выпустили чтоб выдавать тем кто волютой владеет,Банк поменяли на Национальный Банк Узбекистана кредитовать только он имеет право отечественный автопром,цены повысили и в договоре указали что платить придется по цене на день продажи.Закон приняли о валютных операциях.Вот и все никуда не денишся,все законно.
    BeKzot Вот попал! Оплатил за лассети 85% – 14500 подорожала на 30 процентов и доплатить не могу ,пошел вернуть деньги а в банке валютой не возвращают, только в сумах по гос. курсу на сегодняшний день.

  22. BeKzot Новая схема продаж автомобилей отечественного производства. С начала сентября 2013 года автомобили отечественного производства будут реализоваться за государственную валюту Узбекистана. В связи с принятым законом о валютных операциях.
    Бай2010 ответил BeKzot Схема не сложная,валюту собрали,5000 сум выпустили чтоб выдавать тем кто волютой владеет,Банк поменяли на Национальный Банк Узбекистана кредитовать только он имеет право отечественный автопром,цены повысили и в договоре указали что платить придется по цене на день продажи.Закон приняли о валютных операциях.Вот и все никуда не денишся,все законно.
    BeKzot Вот попал! Оплатил за лассети 85% – 14500 подорожала на 30 процентов и доплатить не могу ,пошел вернуть деньги а в банке валютой не возвращают, только в сумах по гос. курсу на сегодняшний день.

  23. Уважаемые автолюбы!!! Кто может сказать почему наши машины, даже последняя модель Lacetti jentra в автосалонах России стоит почти в два раза дешевле чем у нас! У нас цена-20400$(оплата валютой). У них от 399000руб(12469$)!!! http://avtosreda.ru/news-common/2013/07/rassekrecheni-ceni-vseh-komplektacii-byudjetnika-daewoo.html Можете сами посмотреть на этой ссылке.

  24. Уважаемые автолюбы!!! Кто может сказать почему наши машины, даже последняя модель Lacetti jentra в автосалонах России стоит почти в два раза дешевле чем у нас! У нас цена-20400$(оплата валютой). У них от 399000руб(12469$)!!! http://avtosreda.ru/news-common/2013/07/rassekrecheni-ceni-vseh-komplektacii-byudjetnika-daewoo.html Можете сами посмотреть на этой ссылке.

  25. O’zimizni mashina boshqa davlatda esa arzon Uzbekistonda esa qimmat o’zini molini o’zinikiga o’tqazish bo’lyapti savol; agar rastamojkani besplatni qilib qoysa o’sha lasettni puliga qanaqa mashina olgan bo’larding chet el mashinalaridan olgan bo’lardingmi yoki o’zimizni mashinadan olardingmi

  26. O’zimizni mashina boshqa davlatda esa arzon Uzbekistonda esa qimmat o’zini molini o’zinikiga o’tqazish bo’lyapti savol; agar rastamojkani besplatni qilib qoysa o’sha lasettni puliga qanaqa mashina olgan bo’larding chet el mashinalaridan olgan bo’lardingmi yoki o’zimizni mashinadan olardingmi

  27. bu ikkala mashina ham juda zo`r ishlangan nimaga deganda har kim o`z mashinasini mahtaydi albatta. menda ikkalasiyam bor bularni har qaysini o`z o`rinlari bar coblat boshqa mashina, lasetti boshqa mashina har kim o`ziga yaqanini oladi

  28. bu ikkala mashina ham juda zo`r ishlangan nimaga deganda har kim o`z mashinasini mahtaydi albatta. menda ikkalasiyam bor bularni har qaysini o`z o`rinlari bar coblat boshqa mashina, lasetti boshqa mashina har kim o`ziga yaqanini oladi

  29. Салом хаммага! Ласетти 1.8 дан кейин Кобальт 1.5 ни миниб курдим. Хулоса килиб этсам хар тарафлама (мошность, шумоизоляция, комфорт, просторность салона, дизайн, внешний вид, мяхкость, устойчивость, управляемость) Ласетти Кобальтдан устунлигини сездим. Нексиядан устунлиги фақатгина салоннинг кенгроқлиги!

  30. Салом хаммага! Ласетти 1.8 дан кейин Кобальт 1.5 ни миниб курдим. Хулоса килиб этсам хар тарафлама (мошность, шумоизоляция, комфорт, просторность салона, дизайн, внешний вид, мяхкость, устойчивость, управляемость) Ласетти Кобальтдан устунлигини сездим. Нексиядан устунлиги фақатгина салоннинг кенгроқлиги!

  31. Лучшая машина это новая машина! Друзья по чаще меняйте машину и не за чем будет вам спорит на счет лучшей машины. И будете всегда правы.

  32. Лучшая машина это новая машина! Друзья по чаще меняйте машину и не за чем будет вам спорит на счет лучшей машины. И будете всегда правы.

  33. Автор наитупейший человек!! НЕЛЬЗЯ СРАВНИВАТЬ ЭТИ ДВЕ МОДЕЛИ ПОТОМУ, ЧТО МАШИНЫ ДВУХ СОВЕРШЕННО РАЗНЫХ КЛАССОВ! ДЕБИЛ!

  34. Автор наитупейший человек!! НЕЛЬЗЯ СРАВНИВАТЬ ЭТИ ДВЕ МОДЕЛИ ПОТОМУ, ЧТО МАШИНЫ ДВУХ СОВЕРШЕННО РАЗНЫХ КЛАССОВ! ДЕБИЛ!

  35. если сказать насчет этого обозрение я сам на ласети ездию уже 3 год 2 позиция 1.8л .на бензине и невижу такого расхода как указано в рекламе 10-12л .у меня расход по городу 7.4 а по трасее 6.3 как установлен уменя бортовой компютер.да своя подвеска чуть жесковато.ну по ходовке я проктический поменял все и амартизаторы тоже как купил новую сразуже все поменял.да и даже лутче стало и мягкчи чем малибу.как сровнил по езде на малибу.а насчет кобольта да по дизайну не очень так шык как обозначено цена на него.

  36. если сказать насчет этого обозрение я сам на ласети ездию уже 3 год 2 позиция 1.8л .на бензине и невижу такого расхода как указано в рекламе 10-12л .у меня расход по городу 7.4 а по трасее 6.3 как установлен уменя бортовой компютер.да своя подвеска чуть жесковато.ну по ходовке я проктический поменял все и амартизаторы тоже как купил новую сразуже все поменял.да и даже лутче стало и мягкчи чем малибу.как сровнил по езде на малибу.а насчет кобольта да по дизайну не очень так шык как обозначено цена на него.

  37. ласеттига хакикатдан хам гап йук. бензинда расход умумий 8 атрофида. балки кобалт хам кимгадир яхшидир лекин турки унчаликмасда

  38. ласеттига хакикатдан хам гап йук. бензинда расход умумий 8 атрофида. балки кобалт хам кимгадир яхшидир лекин турки унчаликмасда

  39. Man lacetti 3 poziciya 1.6 xaydab yurganimga 7 oy buldi. rasxod maximum 10 litr. trassaga 7 litr. sredniy rasxod 8.5 chunki polniy bak bilan 650km yurayapti. dustlarim cobaltni rasxodi kam deb uchdilaru lek bilmadilar bu yalgon. 1 poziciya cobalt dustimniki 9 litr sarflayapti, 4 poziciya cobalt esa (avtomat korobka) 11 litr sarflayapti. kup dustlarimda cobalt lek dod deyishayapti. keyin cobaltni uzim 1 kun xaydab yurdim vashe gavno qupol bosayam, birinchidan zapravkaga bordim benzobakni ocholmadim kalt bilan ochish kerak bu kup vaqt yoqotish degani, ikinchidan orqa eshikni qulflash uchun 15 daqiqa vaqtim ketti, uchinchidan blijniy fara yoniq bulgan payt dalniy uchadi dalniy qilsa erning pastgi qismi kurinmaydi, turtinchidan cobaltni akustika pas lacettidan kura, beshinchidan cobalt razgonga lacetti (avtomat korobkadan) yutqizadi, chunki faqat 1 skorostdan razgon olsa bir xil ketada agar sal gaz tashab yoki yana qaytib bossa xam uje lacettiga etolmaydi. man cobaltni xaydab kurib aytayabman faqat joydan yaxshi oladi lek yurib turib 4 skorostdan 3 ga olib bossa xam tolk yoq, lacetti esa uchadi, man xali 1 2 ga quyib xaydaganim yuq cobaltga qarshi ) uzi D bilan olaman cobaltni, oltinchidan cobalt 1 poziciyaga juda qyin center zamok quyish, signalizaciya quyish (juda qimmatga tushadi), etinchidan cobalt prastoy kurinadi u rossiya uchun zur chiqadi balkim, lek u yalgon lacettini tagida shumoizalyaciya yaxshiroq, sakizinchidan cobalt lacetti yonida juda xunuk, tuqqizinchidan cobaltni na luki bor na rulida pulti bor, keyin bardachokda lacettida kondicioner yoqqan payt baklashka quysa sovutadigan narsa bor, va oxirgisi cobalt uzini narxiga umuman arzimaydi 12000 birinchi poziciya hech nimasi yuq daje kondicioner, man kurgan bilganlarimni aytayabman bekor cobalt oldim deganlar tobora kupayapti. Lacetti baribir lacetti.

  40. Man lacetti 3 poziciya 1.6 xaydab yurganimga 7 oy buldi. rasxod maximum 10 litr. trassaga 7 litr. sredniy rasxod 8.5 chunki polniy bak bilan 650km yurayapti. dustlarim cobaltni rasxodi kam deb uchdilaru lek bilmadilar bu yalgon. 1 poziciya cobalt dustimniki 9 litr sarflayapti, 4 poziciya cobalt esa (avtomat korobka) 11 litr sarflayapti. kup dustlarimda cobalt lek dod deyishayapti. keyin cobaltni uzim 1 kun xaydab yurdim vashe gavno qupol bosayam, birinchidan zapravkaga bordim benzobakni ocholmadim kalt bilan ochish kerak bu kup vaqt yoqotish degani, ikinchidan orqa eshikni qulflash uchun 15 daqiqa vaqtim ketti, uchinchidan blijniy fara yoniq bulgan payt dalniy uchadi dalniy qilsa erning pastgi qismi kurinmaydi, turtinchidan cobaltni akustika pas lacettidan kura, beshinchidan cobalt razgonga lacetti (avtomat korobkadan) yutqizadi, chunki faqat 1 skorostdan razgon olsa bir xil ketada agar sal gaz tashab yoki yana qaytib bossa xam uje lacettiga etolmaydi. man cobaltni xaydab kurib aytayabman faqat joydan yaxshi oladi lek yurib turib 4 skorostdan 3 ga olib bossa xam tolk yoq, lacetti esa uchadi, man xali 1 2 ga quyib xaydaganim yuq cobaltga qarshi ) uzi D bilan olaman cobaltni, oltinchidan cobalt 1 poziciyaga juda qyin center zamok quyish, signalizaciya quyish (juda qimmatga tushadi), etinchidan cobalt prastoy kurinadi u rossiya uchun zur chiqadi balkim, lek u yalgon lacettini tagida shumoizalyaciya yaxshiroq, sakizinchidan cobalt lacetti yonida juda xunuk, tuqqizinchidan cobaltni na luki bor na rulida pulti bor, keyin bardachokda lacettida kondicioner yoqqan payt baklashka quysa sovutadigan narsa bor, va oxirgisi cobalt uzini narxiga umuman arzimaydi 12000 birinchi poziciya hech nimasi yuq daje kondicioner, man kurgan bilganlarimni aytayabman bekor cobalt oldim deganlar tobora kupayapti. Lacetti baribir lacetti.

  41. L A S E T T I 1, 2poz. 1.8 MT, ot kuchiyam 121-122,4. Kuzov 1350-1430kg. 1765-1810 polnaya massa. Azgina xadovkada, o’zgarish qilinsa, epikadan qolishmidi, kobolttan texnicheski, upravlencheski, po bezopasnosti USTUN… Qishda, lyuboy qorda Lasetti bexovo

  42. L A S E T T I 1, 2poz. 1.8 MT, ot kuchiyam 121-122,4. Kuzov 1350-1430kg. 1765-1810 polnaya massa. Azgina xadovkada, o’zgarish qilinsa, epikadan qolishmidi, kobolttan texnicheski, upravlencheski, po bezopasnosti USTUN… Qishda, lyuboy qorda Lasetti bexovo

  43. Купил Кобу с МКППс кондиционером, в элекс полюс, по кредитной программе. салон у его просторный сиденья очень удобные, машиной управлять очень комфортно, пригнал с другого города за 400км не капли не устал…Очень теплый салон, и температуру регулировать удобно. Заводил в 25 градусов мороза машина на улице ночевала а завелась с пол оборота, как будто только заглушил…ТО надо проходить через 15000км или через год, что наступит раньше….Уже в самой первой комплектации есть гидроусилитель руля, подогрев сидений эл.регулировка зеркал, четыре динамика, антенна для радио, раскладной ключ с дистанционным управлением дверями и багажником. Понравился огромный багажник и раскладывающиеся задние сиденья. Двигатель экономичный, и довольно резвый очень хорошо разгоняется…Я доволен покупкой.

  44. Купил Кобу с МКППс кондиционером, в элекс полюс, по кредитной программе. салон у его просторный сиденья очень удобные, машиной управлять очень комфортно, пригнал с другого города за 400км не капли не устал…Очень теплый салон, и температуру регулировать удобно. Заводил в 25 градусов мороза машина на улице ночевала а завелась с пол оборота, как будто только заглушил…ТО надо проходить через 15000км или через год, что наступит раньше….Уже в самой первой комплектации есть гидроусилитель руля, подогрев сидений эл.регулировка зеркал, четыре динамика, антенна для радио, раскладной ключ с дистанционным управлением дверями и багажником. Понравился огромный багажник и раскладывающиеся задние сиденья. Двигатель экономичный, и довольно резвый очень хорошо разгоняется…Я доволен покупкой.

  45. ласетти бу корея машинаси, кобалт бразилияда, кобалт хеч качон ласетти дака була олмайди, бу аник

  46. ласетти бу корея машинаси, кобалт бразилияда, кобалт хеч качон ласетти дака була олмайди, бу аник

  47. Ҳурматли иштирокчилар!
    Кобальт техник белгилари бўйича замонавий мошина. Лассети нинг чиққанига бир неча йиллар бўлди. Қариди.
    Жентра – йиғма мошина. Ярими Кобальт, ярими Лассети. Гибрид. Хачир. У чиқмасдан қариди.

  48. Ҳурматли иштирокчилар!
    Кобальт техник белгилари бўйича замонавий мошина. Лассети нинг чиққанига бир неча йиллар бўлди. Қариди.
    Жентра – йиғма мошина. Ярими Кобальт, ярими Лассети. Гибрид. Хачир. У чиқмасдан қариди.

  49. akalar Zori Lacetti Chunki Salonda Sdeniya lari katta qisilib qomiydi keyin 1.8 motor akala man 1 skorost ga 70 km/soat tezlik qulaylik wu ki odam mowin haydagandag boladi faqat 1 ta aybi bode ayb emas aslida amartizator to’qo’r to’qo’r Garmowka laga to’q etib tuwadi [-Lacetti Cнevrolet CDX 1.8-]

  50. akalar Zori Lacetti Chunki Salonda Sdeniya lari katta qisilib qomiydi keyin 1.8 motor akala man 1 skorost ga 70 km/soat tezlik qulaylik wu ki odam mowin haydagandag boladi faqat 1 ta aybi bode ayb emas aslida amartizator to’qo’r to’qo’r Garmowka laga to’q etib tuwadi [-Lacetti Cнevrolet CDX 1.8-]

  51. Salom, hammaga rahmat, ozmi-ko’pmi ikki mashina to’g’risida ma’lumot oldim. Mani ham shu savol qiziqtiradi. Man tanlashga qiynalyapman. Hozircha fikrim Cobalt olishda. Bu Lacettiga nisbatan yangi mashina. Cobaltga Metan o’rnatganlar iltimos, aytinglar, qancha obyem dagi balon to’g’ri keladi va necha km yuryapti ?

      1. Канакаси 90 талик метан балон билн 300 км юради менда 100 тали 200 км юряпти нима килиш керак куп юриши учун

  52. Salom, hammaga rahmat, ozmi-ko’pmi ikki mashina to’g’risida ma’lumot oldim. Mani ham shu savol qiziqtiradi. Man tanlashga qiynalyapman. Hozircha fikrim Cobalt olishda. Bu Lacettiga nisbatan yangi mashina. Cobaltga Metan o’rnatganlar iltimos, aytinglar, qancha obyem dagi balon to’g’ri keladi va necha km yuryapti ?

      1. Канакаси 90 талик метан балон билн 300 км юради менда 100 тали 200 км юряпти нима килиш керак куп юриши учун

  53. Hammani didi har xil. Mani fikrimch Lacetti ichki dizayni va qulayliklari, boshqaruv rulining holatini o’zgartirish imkoniyati, shovqin o’tkazmasligi jihatidan eski bo’lsa ham Cobaltdan ustun turadi. Cobaltni ichki salonini yaxshilab kuzatdim, lekin qulayliklari meni qoniqtirmadi. Tashqi ko’rinishi, xodovoy qismi ikkalasida ham o’ziga xosligi bor.

  54. Hammani didi har xil. Mani fikrimch Lacetti ichki dizayni va qulayliklari, boshqaruv rulining holatini o’zgartirish imkoniyati, shovqin o’tkazmasligi jihatidan eski bo’lsa ham Cobaltdan ustun turadi. Cobaltni ichki salonini yaxshilab kuzatdim, lekin qulayliklari meni qoniqtirmadi. Tashqi ko’rinishi, xodovoy qismi ikkalasida ham o’ziga xosligi bor.

  55. Лассети-жентранинг нархи шу туришига анча қиммат. Кобальтнинг нархи ўзига мос. Кобальтнинг иккинчи позициясида АВС бор, аэробак икки томонда хам бор, орқани кўриш ойналари электронли бошқарилади, шумкасига гап йўқ, салон зўр, магнитоласи, динамиклари замонавий, ходовой, амартизаторларига гап йўқ. Бензин кам сарфлайди. Трассада тезликни билдирмайди.

  56. Лассети-жентранинг нархи шу туришига анча қиммат. Кобальтнинг нархи ўзига мос. Кобальтнинг иккинчи позициясида АВС бор, аэробак икки томонда хам бор, орқани кўриш ойналари электронли бошқарилади, шумкасига гап йўқ, салон зўр, магнитоласи, динамиклари замонавий, ходовой, амартизаторларига гап йўқ. Бензин кам сарфлайди. Трассада тезликни билдирмайди.

  57. Бу статьяни ё кобальт миниб юрган одам, ёки кобальтини сотолмий юрган одам ёзганлиги аник. Ласетти кобальтдан анча яхши (улса улигиям ортик). Кобальтда утирган одам матизда утиргандей хис килади узини. Ласетти хозирги вактда Эпикадан яхши булиб колди. Буни бозорга чикканизда нархидан билса хам булади.

  58. Бу статьяни ё кобальт миниб юрган одам, ёки кобальтини сотолмий юрган одам ёзганлиги аник. Ласетти кобальтдан анча яхши (улса улигиям ортик). Кобальтда утирган одам матизда утиргандей хис килади узини. Ласетти хозирги вактда Эпикадан яхши булиб колди. Буни бозорга чикканизда нархидан билса хам булади.

  59. kim nima desa desunu lachetisi bor lachetini maqtaydi kobalti bor kobaltni maqtaydi menda ekalasiyam bor lekin lacheti zur menga juda yoqadi kobalt xam yaxshyu lacheti boshqach

  60. kim nima desa desunu lachetisi bor lachetini maqtaydi kobalti bor kobaltni maqtaydi menda ekalasiyam bor lekin lacheti zur menga juda yoqadi kobalt xam yaxshyu lacheti boshqach

  61. ikkalasiyam yahshi moshina, rasimda ham kurinib turibdi lasettini sifati ancha ustunligi, koboltni materyallari sal oddiyroq, benzobak qopqogi rasimiga qaren coboltni kuzof metali solishtirganda juda ham ayanchli ahvolda! hadavoy boyicha cobolt ancha ustun! qissqasi ikkalasiyam uziga yarasha, lekin mers baribir mers, yengisidan ovolin mazza qilib minasiz hojaka.

  62. ikkalasiyam yahshi moshina, rasimda ham kurinib turibdi lasettini sifati ancha ustunligi, koboltni materyallari sal oddiyroq, benzobak qopqogi rasimiga qaren coboltni kuzof metali solishtirganda juda ham ayanchli ahvolda! hadavoy boyicha cobolt ancha ustun! qissqasi ikkalasiyam uziga yarasha, lekin mers baribir mers, yengisidan ovolin mazza qilib minasiz hojaka.

  63. xullas xammani o’zi yoqtirgan modeli bor kimgadir cobalt kimgadir lacetti lekin lasetti 3 pozisiya 1,6 chiqadi bilmasen bilvol lasetti xaqiqattan jestkiy cobalt 1,5 chiqadi yumwo yuradi xodovoylarigayam gap yuq manda nexia 1,6 edi sotdim olsam faqat cobalt olaman ikkalasini xaydab kurdim cobalt yumwo va ekonomniy

  64. xullas xammani o’zi yoqtirgan modeli bor kimgadir cobalt kimgadir lacetti lekin lasetti 3 pozisiya 1,6 chiqadi bilmasen bilvol lasetti xaqiqattan jestkiy cobalt 1,5 chiqadi yumwo yuradi xodovoylarigayam gap yuq manda nexia 1,6 edi sotdim olsam faqat cobalt olaman ikkalasini xaydab kurdim cobalt yumwo va ekonomniy

  65. Кобальт ва ласетти урнига чикарилган энг яхши мошина Узбекистон учун хам бу Chevrolet CRUZE, +лари,
    хавфсизлик Euro NCAP ***** (5)
    дизайн (АКШда энг оммавий)
    опциялар куплиги
    экономичность 6,8 л/100 км (в смешанном ездовом цикле)
    экологичность Евро 5
    Россияда хам ишлаб чикарилади, шунинг учун расстаможка адашмасам 5% (зона свободной торговли Россия билан)
    Chevrolet сервислари бизда борлиги, шунинг учун усталар ва запчастлар муаммо булмайди.

    узи кобальт урнига круз чикса яхши буларди-ку, лекин GM дунёда кетмаётган кобалтини конвеерини шу ерга урнатмаса яна каерга урната оларди.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/Cruze

  66. Кобальт ва ласетти урнига чикарилган энг яхши мошина Узбекистон учун хам бу Chevrolet CRUZE, +лари,
    хавфсизлик Euro NCAP ***** (5)
    дизайн (АКШда энг оммавий)
    опциялар куплиги
    экономичность 6,8 л/100 км (в смешанном ездовом цикле)
    экологичность Евро 5
    Россияда хам ишлаб чикарилади, шунинг учун расстаможка адашмасам 5% (зона свободной торговли Россия билан)
    Chevrolet сервислари бизда борлиги, шунинг учун усталар ва запчастлар муаммо булмайди.

    узи кобальт урнига круз чикса яхши буларди-ку, лекин GM дунёда кетмаётган кобалтини конвеерини шу ерга урнатмаса яна каерга урната оларди.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/Cruze

  67. Хаммага салом. Менимча бу йерда хато битта колган хатолар шу хатодан келиб чикяпти. Статья йозувчи инсон икки автомабил тогрисида факатгина малумот бериб утиши керак колганини укийдигандар узи хал килиши керак.

  68. Хаммага салом. Менимча бу йерда хато битта колган хатолар шу хатодан келиб чикяпти. Статья йозувчи инсон икки автомабил тогрисида факатгина малумот бериб утиши керак колганини укийдигандар узи хал килиши керак.

  69. Bir tinga qimmat mashinalar Uzimizni Uzbeklar olaveradi sal maqtab quyishsa buldi zur ekan deb narxini qaranglar umuman qimmat arzimaydi puliga sporlashib yotishni hech keragi yuq Amerikada bunaqa mashinalarga burilib ham qarashmaydi usha Lasetti degan mashina Suzuki degan modeldan ugirlangan kuzovi xuddi uzi narxi 2000 2.500 atrofida turibdi qiziqib surab kurdim lekin biror kishi qaramaydi ham musor mashina mas hayronman nimaga spor qilasanlara.

  70. Bir tinga qimmat mashinalar Uzimizni Uzbeklar olaveradi sal maqtab quyishsa buldi zur ekan deb narxini qaranglar umuman qimmat arzimaydi puliga sporlashib yotishni hech keragi yuq Amerikada bunaqa mashinalarga burilib ham qarashmaydi usha Lasetti degan mashina Suzuki degan modeldan ugirlangan kuzovi xuddi uzi narxi 2000 2.500 atrofida turibdi qiziqib surab kurdim lekin biror kishi qaramaydi ham musor mashina mas hayronman nimaga spor qilasanlara.

    1. Cobaltni saloniga tan berish mumkin. Chunki cobaltni ichini vawe myaxkiy qilib chiqarishgan. Lekin lasetti cobaltdan zo’r deb o’ylayman. Chunki lasetti judayam chiroyli saloni cobaltnikiday bo’lmasa ham narmalniy. Manda Nexia bor edi . nexiamni sotdim nasib qilsa lasetti olaman.Eshitishim4a bahorda moshinala arzon bo’larkan!

    1. Cobaltni saloniga tan berish mumkin. Chunki cobaltni ichini vawe myaxkiy qilib chiqarishgan. Lekin lasetti cobaltdan zo’r deb o’ylayman. Chunki lasetti judayam chiroyli saloni cobaltnikiday bo’lmasa ham narmalniy. Manda Nexia bor edi . nexiamni sotdim nasib qilsa lasetti olaman.Eshitishim4a bahorda moshinala arzon bo’larkan!

  71. Аввал чикканда тико, дамас, матиз, спарклар галати куринарди, кейин куз урганип кеттию, кобалть хам шунака, аввал мен хам галати курардим, энди карасам у барибир бошкача чиройли, келажак машиналарига ухшайди, хозир купчилик кобалтьни паст бахолаяпти, лекин вакт утиб аллбатта фикрингиз узгаради, Кобалть барибир зур!

  72. Аввал чикканда тико, дамас, матиз, спарклар галати куринарди, кейин куз урганип кеттию, кобалть хам шунака, аввал мен хам галати курардим, энди карасам у барибир бошкача чиройли, келажак машиналарига ухшайди, хозир купчилик кобалтьни паст бахолаяпти, лекин вакт утиб аллбатта фикрингиз узгаради, Кобалть барибир зур!

  73. Нима килиш керак 100 тали метан газ балон урнатилган 3 пазисияли Лассетини купрок км юриши учун
    менда 200 км дан ошмаяпти,балонда газ босими 200,210

  74. Нима килиш керак 100 тали метан газ балон урнатилган 3 пазисияли Лассетини купрок км юриши учун
    менда 200 км дан ошмаяпти,балонда газ босими 200,210

  75. Uз да ишлаб чикарилаётган ма-лар ёмон емас лекин машинани ками куп.яни буфир кийшик котирилган или фара 1йил бормай каррозия кираскани йемирилиши бошланади айрим жойларида салонди айтмаса хам булади .булар некся матизда куп учрайди.ласетти ва коболтни нархи как иномарка ма-ни нархи.бу машиналарни чет елда сотилиши арзон уз-да киммат.киа рио машинани от кучи 126 расход 7-8 км а ласитти от кучи пачти бир хил расхо 9-10 купирок а нексия сонс 80 от кучи билан 8 летир расход …………………………….

  76. Uз да ишлаб чикарилаётган ма-лар ёмон емас лекин машинани ками куп.яни буфир кийшик котирилган или фара 1йил бормай каррозия кираскани йемирилиши бошланади айрим жойларида салонди айтмаса хам булади .булар некся матизда куп учрайди.ласетти ва коболтни нархи как иномарка ма-ни нархи.бу машиналарни чет елда сотилиши арзон уз-да киммат.киа рио машинани от кучи 126 расход 7-8 км а ласитти от кучи пачти бир хил расхо 9-10 купирок а нексия сонс 80 от кучи билан 8 летир расход …………………………….

  77. Кобалть ни 3- позицияси билан 2-позициясини уртасидаги нархи мени хайрон колдирди 52га –35 мил узбек сумига лекин бозорда 35лик арзонига харидор куп ва киммат сотиляпти нимага шундай экан ? ахир 3-да 2га нисбатан анча нарсалари куп ва кулйликари бор нахотки купчилик шуларни кадирламаса???

  78. Кобалть ни 3- позицияси билан 2-позициясини уртасидаги нархи мени хайрон колдирди 52га –35 мил узбек сумига лекин бозорда 35лик арзонига харидор куп ва киммат сотиляпти нимага шундай экан ? ахир 3-да 2га нисбатан анча нарсалари куп ва кулйликари бор нахотки купчилик шуларни кадирламаса???

  79. Вообще-то тачки CHAVY ничего. А ТАК со сравнению я выбрал ЛАСЕТТИ. НО МНЕ НРАВИТЬСЯ ВНЕДАРОЖНИКИ. ЕСЛИ БЫ У НАС ТАМОЖНЯ дабро бы дал то было бы вообще круто.

  80. Вообще-то тачки CHAVY ничего. А ТАК со сравнению я выбрал ЛАСЕТТИ. НО МНЕ НРАВИТЬСЯ ВНЕДАРОЖНИКИ. ЕСЛИ БЫ У НАС ТАМОЖНЯ дабро бы дал то было бы вообще круто.

    1. Dustim Fazliddin nima uchun cobalt 1 hamda 2 chi pazitsiyalar dollerda sababi nimada ushani puliga biroz qushsa 3ni beradiku shu yaxshi emasmi?
      Kimda kim shu savolga javobini bilsalariz javob beraqoliyla oldindan rahmat.

    1. Dustim Fazliddin nima uchun cobalt 1 hamda 2 chi pazitsiyalar dollerda sababi nimada ushani puliga biroz qushsa 3ni beradiku shu yaxshi emasmi?
      Kimda kim shu savolga javobini bilsalariz javob beraqoliyla oldindan rahmat.

  81. Agar haqiqattan ham Lacetti va Cobalti haydagan odamla bo’sa ikkala moshinalani farqiga boradi. Birinchidan Cobalt yumshoq xodovoy uncha munchaga qilinmidi. Ikkinchidan chqurlani va tramvay liniyalani ko’rdim dimidi, razval -balansirovkaga uncha munchaga op kirish shartmas. Uchinchidan rasxod Cobaltta 7-7.5, Lacetti 11-12 bosa. To’rtinchidan Lacetti kuzov chirishga moyil hisoblanadi, Cobaltta unaqa muammo yoq. Beshinchidan Cobaltta shumka juda yaxshi qilingan ovoz salonga kirmidi. Oltinchidan Cobalt baland diska balonlari yumoshoq, lacetti bazida yerga ishqalanganiniyam sezib qolamiza, 2-3 poz Lacetti haydaganla biladi zavod qanaqa diska bilan chiqarishini.
    Endi Laccetini plyus taraflari:
    Birinchidan dizayn Cobalttan ancha chiroyli. Ikkinchidan salon Cobaltnikidan ancha munchaga farq qiladi. Cobalt 1-poz. steklopodyomniklari qo’lda ko’tariladi. Lacettini 1-poz da daje kondensioneram bor. Uchinchidan Lacetti 3-poz, LYUK bilan chiqarilgan shunin uchun Cobaltdan bu tomonlama ustun. 4-dan Lacetti dvigatel taraflama Cobaltga dam beradi. Beshinchidan Rulda juda katta farq bor.
    Ikkala moshinaniyam haydap korganman. Shuning uchun o’zim sezgan farqlani yozdim. Boshida 3-poz Laccetida yurip kordim rasxodiga chidamadim. Kuzov chirishni boshladi. Rasxod 15 tagacha chiqip ketdi. 1.8 L dvigatel 121-ot kuchi. Keyin Cobalt oldim rasxod kamaydi lekin kachestvadan yutqazdim.

  82. Agar haqiqattan ham Lacetti va Cobalti haydagan odamla bo’sa ikkala moshinalani farqiga boradi. Birinchidan Cobalt yumshoq xodovoy uncha munchaga qilinmidi. Ikkinchidan chqurlani va tramvay liniyalani ko’rdim dimidi, razval -balansirovkaga uncha munchaga op kirish shartmas. Uchinchidan rasxod Cobaltta 7-7.5, Lacetti 11-12 bosa. To’rtinchidan Lacetti kuzov chirishga moyil hisoblanadi, Cobaltta unaqa muammo yoq. Beshinchidan Cobaltta shumka juda yaxshi qilingan ovoz salonga kirmidi. Oltinchidan Cobalt baland diska balonlari yumoshoq, lacetti bazida yerga ishqalanganiniyam sezib qolamiza, 2-3 poz Lacetti haydaganla biladi zavod qanaqa diska bilan chiqarishini.
    Endi Laccetini plyus taraflari:
    Birinchidan dizayn Cobalttan ancha chiroyli. Ikkinchidan salon Cobaltnikidan ancha munchaga farq qiladi. Cobalt 1-poz. steklopodyomniklari qo’lda ko’tariladi. Lacettini 1-poz da daje kondensioneram bor. Uchinchidan Lacetti 3-poz, LYUK bilan chiqarilgan shunin uchun Cobaltdan bu tomonlama ustun. 4-dan Lacetti dvigatel taraflama Cobaltga dam beradi. Beshinchidan Rulda juda katta farq bor.
    Ikkala moshinaniyam haydap korganman. Shuning uchun o’zim sezgan farqlani yozdim. Boshida 3-poz Laccetida yurip kordim rasxodiga chidamadim. Kuzov chirishni boshladi. Rasxod 15 tagacha chiqip ketdi. 1.8 L dvigatel 121-ot kuchi. Keyin Cobalt oldim rasxod kamaydi lekin kachestvadan yutqazdim.

  83. Akalar man suramoqchidim neksiya dohsga tulov qildim lekin ayrim tanishlar gibrit yahshi deyishyapti, ularni aytishicha 1.6 mator slishkom og’ir emish natijada kuzov podramniklar yorilib ketarmish shu rostmi?

  84. Akalar man suramoqchidim neksiya dohsga tulov qildim lekin ayrim tanishlar gibrit yahshi deyishyapti, ularni aytishicha 1.6 mator slishkom og’ir emish natijada kuzov podramniklar yorilib ketarmish shu rostmi?

  85. Хаммаси зур емони йук ота бувамиз от аравада юрган эсдан чикармелик. Кимда кайсиниси буса ушаниси зур чунки запорожец бусаям бори яхши лекин ичида энг чидамлиси чунтак бопи нексия 1.6. Лассетиям кобалт хам дамини осин

  86. Хаммаси зур емони йук ота бувамиз от аравада юрган эсдан чикармелик. Кимда кайсиниси буса ушаниси зур чунки запорожец бусаям бори яхши лекин ичида энг чидамлиси чунтак бопи нексия 1.6. Лассетиям кобалт хам дамини осин

  87. Salom.9oy oldin cobalt 2 oldim. Oldin lasetti 1 bor edi. Farqi cobalt baland huddi jipga o’xshaydi 17diskadayam yumshoq. Lekin rasxod 9ta va salondagi abshivka musr. Gaz qo’ydirmoqchiydim, gazavik va motoristlar maslaxat berishmadi. Nima qiliy?

  88. Salom.9oy oldin cobalt 2 oldim. Oldin lasetti 1 bor edi. Farqi cobalt baland huddi jipga o’xshaydi 17diskadayam yumshoq. Lekin rasxod 9ta va salondagi abshivka musr. Gaz qo’ydirmoqchiydim, gazavik va motoristlar maslaxat berishmadi. Nima qiliy?

  89. Добрый день! Друзья, я ездил и на Кобальте, и на Ласетти , ина нексии 1,6л , Так как нексия 1,6 литров ни один из них не тянет, Ставил гонки, на нексии 1,6л на скоростях 190–200 км меня ни ласетти, ни кобальт ещё не догонял1

  90. Добрый день! Друзья, я ездил и на Кобальте, и на Ласетти , ина нексии 1,6л , Так как нексия 1,6 литров ни один из них не тянет, Ставил гонки, на нексии 1,6л на скоростях 190–200 км меня ни ласетти, ни кобальт ещё не догонял1

  91. Kobalt bilan lasettini solishtirgan odam ahmoqku. Kobalt ekonam klass moshinaku,hammayogi plasmas bulib yotibdi,uni faqat qashshoq dovlatlar olib minadi. Lasetti esa biznis klass butun dunyo sevib minadigan haqiqiy zur moshina.

    1. Baxaxon siz o’zi Cobaltni minganmisiz, 1996 yilda Nexia, Tico, Damas chiqqanda odamlar.Mu mashinalarni hamma yogi platsmassa, Sizfatsiz moshina VAZ 2106, 07 Volgalarga teng kelolmaydi degan edi.Hozir Qaysi moshina chirib ketayapti qaysi mashina qandayligini vaqt ko’rsatdi.
      O’sha gapirgan odamlarning bolasiga o’xshaysiz.

  92. Kobalt bilan lasettini solishtirgan odam ahmoqku. Kobalt ekonam klass moshinaku,hammayogi plasmas bulib yotibdi,uni faqat qashshoq dovlatlar olib minadi. Lasetti esa biznis klass butun dunyo sevib minadigan haqiqiy zur moshina.

    1. Baxaxon siz o’zi Cobaltni minganmisiz, 1996 yilda Nexia, Tico, Damas chiqqanda odamlar.Mu mashinalarni hamma yogi platsmassa, Sizfatsiz moshina VAZ 2106, 07 Volgalarga teng kelolmaydi degan edi.Hozir Qaysi moshina chirib ketayapti qaysi mashina qandayligini vaqt ko’rsatdi.
      O’sha gapirgan odamlarning bolasiga o’xshaysiz.

  93. Вакт утиши билан коболть чиройли куриняпти менга аввал факат нексия минганман ун йил. Якинда ласетти хвйдаб курдим дустимникини умуман екмади ващще купол ва огир экан. Энди коболтьга пул топширдим хар калей янги ва замонавий мошина. Аста аста хамма коболть минади

    1. Ласетти огир мошинамас сиз миниб курганиз огири тушиб когандир кармаган буса мошинасига, Ласетти 1,8 да метан – гази билан автомат коробка водийни перевалида кобальтгаям нексия 1,6гаям дам беради. лично текшириб курганман! огирли хакида ЛАсеттини адресига нотугри булди гапиз!

  94. Вакт утиши билан коболть чиройли куриняпти менга аввал факат нексия минганман ун йил. Якинда ласетти хвйдаб курдим дустимникини умуман екмади ващще купол ва огир экан. Энди коболтьга пул топширдим хар калей янги ва замонавий мошина. Аста аста хамма коболть минади

    1. Ласетти огир мошинамас сиз миниб курганиз огири тушиб когандир кармаган буса мошинасига, Ласетти 1,8 да метан – гази билан автомат коробка водийни перевалида кобальтгаям нексия 1,6гаям дам беради. лично текшириб курганман! огирли хакида ЛАсеттини адресига нотугри булди гапиз!

  95. Senlar axmoq sanlar cobolt avarya bolsang trik qolmayasanlar a lacceti da bolsa pachoq bolasanlar barbit naxia har doyim Xadavoy moshina bolga bundan keyinam boladi qotirlarr

  96. Senlar axmoq sanlar cobolt avarya bolsang trik qolmayasanlar a lacceti da bolsa pachoq bolasanlar barbit naxia har doyim Xadavoy moshina bolga bundan keyinam boladi qotirlarr

  97. Хозир Кобальтнинг 2 позицияси минаман 1 йилдан ошди . Машинада камчилик курмадим метан газ куйилган 80000 км дан ошди, айникса кахратон совукда очик жойда колганда хам двигателининг ишлашига хам коил колиш кере. Хар томонла кулай. Мотор мойини яхшисидан вактида куйиб турса бас…

  98. Хозир Кобальтнинг 2 позицияси минаман 1 йилдан ошди . Машинада камчилик курмадим метан газ куйилган 80000 км дан ошди, айникса кахратон совукда очик жойда колганда хам двигателининг ишлашига хам коил колиш кере. Хар томонла кулай. Мотор мойини яхшисидан вактида куйиб турса бас…

  99. Ласетти яхши мошина. Кобальт хам. Кобальт 3 позиция минаман хозирча камчилик йук. Умуман олганда Кобальтни ривожланаётган мамлакатлар учун ишлаб чикарилгани рост, лекин бу дегани сифатсиз машина дегани эмас. Расход кам, мягкий, ходовой отлично, простронный салон+багажник, яна нима керак ?????

  100. Ласетти яхши мошина. Кобальт хам. Кобальт 3 позиция минаман хозирча камчилик йук. Умуман олганда Кобальтни ривожланаётган мамлакатлар учун ишлаб чикарилгани рост, лекин бу дегани сифатсиз машина дегани эмас. Расход кам, мягкий, ходовой отлично, простронный салон+багажник, яна нима керак ?????

  101. Друзья, хочу купить Эпику. Посоветуйте пожалуйста , кто на ней ездит, хорошая она или есть много минусов, спасибо!

  102. Друзья, хочу купить Эпику. Посоветуйте пожалуйста , кто на ней ездит, хорошая она или есть много минусов, спасибо!

  103. Эпика прекрасна, я эксплуатировал ее 5 лет. Никаких нареканий, ухаживайте за ней, будет вам удовольствие. Лучшее соотношение цена-качество на нашем рынке!

    1. Скажите пожалуйста Алишер, говорят запчасти на Эпику очень дорогие и мотор расходует масло постоянно, так ли это? А сколько км вы проехали и как часто машина “ломается”?

    2. алишер я соберяюс купить эпика на что надо больше обратить внимание на базаре просят от 13 до 20 и еще нетли проглема с запчастьями пожалуста позваните мне 90 3592963

  104. Эпика прекрасна, я эксплуатировал ее 5 лет. Никаких нареканий, ухаживайте за ней, будет вам удовольствие. Лучшее соотношение цена-качество на нашем рынке!

    1. Скажите пожалуйста Алишер, говорят запчасти на Эпику очень дорогие и мотор расходует масло постоянно, так ли это? А сколько км вы проехали и как часто машина “ломается”?

    2. алишер я соберяюс купить эпика на что надо больше обратить внимание на базаре просят от 13 до 20 и еще нетли проглема с запчастьями пожалуста позваните мне 90 3592963

  105. Ласеттига етишомаганла езган буса кере бу маколани, ходовой жесткий дийдию лекин стойкость бор мошинада, 100-120 км/ч тезликда поворотларга зур киришади Ласетти! кеин ходовойни чунадган одам буса, Ласеттида балка туради,что дает устойчивость, памперс алмаштириш учун Кобальтни тешиш кере уриб, узи жой колдирмаган очиладган, кимга канака билмадиму лекин узини класси учун Ласетти вообще зур мошина!! салонига кесе тан олила Кобальт хайдидганла Ласетти анча сифатлиро ишланган салони, Кобальтга ухшаб ламинат тортиш керемас ласеттига кирилиб чизилиб кетмаслиги учун!!!! Кобальт билан Ласетти солиштирадган мошинамас, иккаловиямм узини классида яхши булиши мумкин!

  106. Ласеттига етишомаганла езган буса кере бу маколани, ходовой жесткий дийдию лекин стойкость бор мошинада, 100-120 км/ч тезликда поворотларга зур киришади Ласетти! кеин ходовойни чунадган одам буса, Ласеттида балка туради,что дает устойчивость, памперс алмаштириш учун Кобальтни тешиш кере уриб, узи жой колдирмаган очиладган, кимга канака билмадиму лекин узини класси учун Ласетти вообще зур мошина!! салонига кесе тан олила Кобальт хайдидганла Ласетти анча сифатлиро ишланган салони, Кобальтга ухшаб ламинат тортиш керемас ласеттига кирилиб чизилиб кетмаслиги учун!!!! Кобальт билан Ласетти солиштирадган мошинамас, иккаловиямм узини классида яхши булиши мумкин!

  107. Уважаемые любители авто. Заранее прошу прощения за свою навязчивость, но не могу не высказать своего скромного мнения. На мой взгляд, взгляд скромного труженика автопрома, по меньшей мере бестактным было бы сравнивание вкусовых качеств дыни и арбуза. По причине того, что единственное что их объединяет, это то, что оба они относятся к бахчевым культурам. И уж коли приспичило, можно попробовать сравнить различные сорта дынь и арбузов между собой. В начале статьи, уважаемый автор, задался вопросом о разумности цены на автомобиль kobalt, но как видно успел получить лишь поверхностную информацию о его преимуществах из доступных ему источников. Именно это и делает, предложенный нашему с вами вниманию материал неполным и, требующим доработки профессионалов. Ведь в качестве сравнения был выбран автомобиль совершенно иного класса: lacetti, что просто непозволительно. Дело в том, что главное положительное отличие kobalta от многих других моделей- это его цепной привод. Что существенно увеличивает срок эксплуатации двигателя до первого в него вмешательства. Lacetti же, имеет ременной привод и ролики ГРМ, замена которых необходима на пробеге в 60 тысяч. И здесь уже неважно, у кого из них какая трансмиссия и объем двигателя. Если есть желание сравнить, сравнивайте kobalt и gentra.Оба автомобиля с цепным приводом. И выпускаются в различных комплектациях, как с автоматической, так и с механической трансмиссиями. Цены же на gentra за очень короткий промежуток времени не раз претерпевали изменения. Видимо, чутко реагируя на современный российский рынок.

  108. Уважаемые любители авто. Заранее прошу прощения за свою навязчивость, но не могу не высказать своего скромного мнения. На мой взгляд, взгляд скромного труженика автопрома, по меньшей мере бестактным было бы сравнивание вкусовых качеств дыни и арбуза. По причине того, что единственное что их объединяет, это то, что оба они относятся к бахчевым культурам. И уж коли приспичило, можно попробовать сравнить различные сорта дынь и арбузов между собой. В начале статьи, уважаемый автор, задался вопросом о разумности цены на автомобиль kobalt, но как видно успел получить лишь поверхностную информацию о его преимуществах из доступных ему источников. Именно это и делает, предложенный нашему с вами вниманию материал неполным и, требующим доработки профессионалов. Ведь в качестве сравнения был выбран автомобиль совершенно иного класса: lacetti, что просто непозволительно. Дело в том, что главное положительное отличие kobalta от многих других моделей- это его цепной привод. Что существенно увеличивает срок эксплуатации двигателя до первого в него вмешательства. Lacetti же, имеет ременной привод и ролики ГРМ, замена которых необходима на пробеге в 60 тысяч. И здесь уже неважно, у кого из них какая трансмиссия и объем двигателя. Если есть желание сравнить, сравнивайте kobalt и gentra.Оба автомобиля с цепным приводом. И выпускаются в различных комплектациях, как с автоматической, так и с механической трансмиссиями. Цены же на gentra за очень короткий промежуток времени не раз претерпевали изменения. Видимо, чутко реагируя на современный российский рынок.

  109. Автор точно ДЕБИЛ!!!!!! Я ездил на ласетти а потом попробовал Кобальт, мне ужасно не понравилась эта машина! Его внешность просто УРОД! Неуклюжая машина! Как будто сидишь в большой корыте! И салон отделка ужасная у него, все пластмасса дешевого качества! Поверьте она через некоторое время начнет скрипеть так как наш климат очень жаркий и пластмасса от этой жары деформируется!
    И много времени не прошло как сразу же поменял на Ласетти обратно! А то что говорят экономия , и на сколько же экономия, на 2 литра? 2литра- 4000 сум не стоит того чтобы пересаживаться на это корыто неудобное!

  110. Автор точно ДЕБИЛ!!!!!! Я ездил на ласетти а потом попробовал Кобальт, мне ужасно не понравилась эта машина! Его внешность просто УРОД! Неуклюжая машина! Как будто сидишь в большой корыте! И салон отделка ужасная у него, все пластмасса дешевого качества! Поверьте она через некоторое время начнет скрипеть так как наш климат очень жаркий и пластмасса от этой жары деформируется!
    И много времени не прошло как сразу же поменял на Ласетти обратно! А то что говорят экономия , и на сколько же экономия, на 2 литра? 2литра- 4000 сум не стоит того чтобы пересаживаться на это корыто неудобное!

  111. Хурматли авто ишкивозлар сизлар нима дейсизлар эшитишим буйича еексия 1.6 матор кучлилигини хисобига кузовни ериб подрамникларни синдиради деган гап ррстми???

  112. Хурматли авто ишкивозлар сизлар нима дейсизлар эшитишим буйича еексия 1.6 матор кучлилигини хисобига кузовни ериб подрамникларни синдиради деган гап ррстми???

  113. У меня ласетти 1 позиция уже 3года на нём езжу всё хорошо комфортно!
    Кобальт машина да мягкий может быть но я этого не заметил.

  114. У меня ласетти 1 позиция уже 3года на нём езжу всё хорошо комфортно!
    Кобальт машина да мягкий может быть но я этого не заметил.

  115. Хаммасидан MALIBU яхши узим минганман ажойиб габ юк сал бахоси киммат демасанг расходиям яхши 10 13 литр 100 кмга

  116. Хаммасидан MALIBU яхши узим минганман ажойиб габ юк сал бахоси киммат демасанг расходиям яхши 10 13 литр 100 кмга

  117. ласетти бн кобальтни солиштириб бумиди чунки улани класси бошка бошка, спар бн нексиниям солиштиришуди бошида, жа унча оми бумилик уртокла, бир хил классдеги модельлани солиштириш кере, причем бетта каптиво ваше бошка дунё у мошина кроссоверла ула, хуллас кобальтни ёмон дивотканим йук узини йуналида, аммо ласетти бир погона баландда улани солиштирган одам машинага шунмайдиган одам булади, хаммага омад ок йул. яна бир нарса 1.8 ласетти дан кейин 3- поз 1.6 булиб чикди эски чиройли облик бн,

  118. ласетти бн кобальтни солиштириб бумиди чунки улани класси бошка бошка, спар бн нексиниям солиштиришуди бошида, жа унча оми бумилик уртокла, бир хил классдеги модельлани солиштириш кере, причем бетта каптиво ваше бошка дунё у мошина кроссоверла ула, хуллас кобальтни ёмон дивотканим йук узини йуналида, аммо ласетти бир погона баландда улани солиштирган одам машинага шунмайдиган одам булади, хаммага омад ок йул. яна бир нарса 1.8 ласетти дан кейин 3- поз 1.6 булиб чикди эски чиройли облик бн,

  119. Кобалт билан Ласеттини солиштириб болмайди. Чунки ласетти зор. Ласетти 2 автомат янаям зор.

  120. Кобалт билан Ласеттини солиштириб болмайди. Чунки ласетти зор. Ласетти 2 автомат янаям зор.

  121. Cobalt umuman Lacettini o’rnini bosomidi, Lacettini avtoritetiyam, tezligiyam, metalini baqvatligi, lux salon bo’yichayam Cobaltga dam beradi, Agar e’tibor bergan bosela cobaltti metali slishkom yupqa, Lacettida unaqamas !!!

  122. Cobalt umuman Lacettini o’rnini bosomidi, Lacettini avtoritetiyam, tezligiyam, metalini baqvatligi, lux salon bo’yichayam Cobaltga dam beradi, Agar e’tibor bergan bosela cobaltti metali slishkom yupqa, Lacettida unaqamas !!!

  123. Коболт барибир зур мен лассетини хам коболтни хам миниб курганман расход ва камфорт томондан коболт 4 1 га лассетини уради уртоклар гапимга ишонаверинглар

  124. Коболт барибир зур мен лассетини хам коболтни хам миниб курганман расход ва камфорт томондан коболт 4 1 га лассетини уради уртоклар гапимга ишонаверинглар

  125. KIMGA QANAQA BILMADIM HAMMANI O’Z TANLOVI VA FIKRI BOR BUNI HURMAT QILAMAN. MENGA COBALT YOQDI. MOSHINANI HAYDAB YOKI SALONNING ORQA O’RINDIG’IDA O’TIRIB TOSHKENTDAN FARG’ONAGACHA BORIB KO’RGANDA HAYDOVCHIGA HAM, YO’LOVCHIGA HAM FARQI BILINADI. COBALTDA ODAM KAMROQ CHARCHAYDI.

  126. Ман Ласетти 3 поз. хайдайман. КУЗОВ дизайни асосий ман учун.Ласетти – красота!
    Яна Ласетти сотиб олган булардим. Юкоридаги солиштиришлар ва фарклар унчалик ахамиятга эга булмаган фарклар.Асосийси ман учун кузов ва уни кучи.

Добавить комментарий для ABDULLA Отменить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Популярное

Электромобили можно будет ввезти в Узбекистан без выплаты пошлины

В Узбекистане установили нулевую ставку пошлины на электромобили.

В Намангане будет налажено производство грузовых автомобилей и автобусов “Hyundai”

С введением данного предприятия в эксплуатацию будет создано около 100 рабочих мест, а в будущем планируется доведение их до 6 тысяч.

GM Uzbekistan снимает с производства Matiz

C июля 2018 года GM Uzbekistan больше не будет производить автомобили марки Matiz.

Chevrolet Impala в Узбекистане?

Не прошло и недели с момнета анонса о пополнении отечественного автопрома новой…